24.05.2018
Polityka prywatności i cookies

Niniejszy dokument zawiera zasady i zakres wykorzystywania plików cookies oraz danych osobowych zbieranych przez stronę przy pomocy odpowiednich formularzy i funkcjonalności.

Administrator
– Administratorem jest Radosław Chęczkiewicz prowadzący Działalność Gospodarczą R-Bud Materiały Budowlane z siedzibą w 21-010 Łęczna, ul. Przemysłowa 21 NIP 7141723655  aktualne dane kontaktowe podane w zakładce kontakt

Użytkownik
– osoba korzystająca ze strony www w ramach której może
• zapoznać się z treścią strony
• komentować dostępne treści w przypadku udostępnienia takiej opcji
• skorzystać z formularzy zamówień i zapytań
• złożyć zamówienie na oferowaną usługę lub produkt

1. Pliki Cookies
Serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), a więc pliki tekstowe zapisywane przez serwer i stronę na urządzeniu użytkownika. Dzięki plikom cookies strona internetowa może np. sprawdzić liczbę odwiedzin strony, sprawdzić czy użytkownik jest zalogowany, wziął już udział w sondzie lub czy po prostu już ją wcześniej odwiedził.
Stosujemy cookies stałe, które pozostają w przeglądarce użytkownika przez określony w pliku cookie czas lub do ich usunięcia przez użytkownika, oraz pliki sesyjne, które pozostają w przeglądarce do chwili wyjścia ze strony lub zamknięcia przeglądarki internetowej.
Użytkownik może w dowolnej chwili wyłączyć lub ograniczyć zapisywanie plików cookie na swoim urządzeniu poprzez dostosowanie ustawień swojej przeglądarki internetowej.  Zapisywanie plików Cookies jest w większości przypadków włączone domyślnie. Wszelkie informacje n/t opcji dostosowywania ustawień plików cookies znajdziesz w zakładkach pomocy swojej przeglądarki lub na stronach internetowych jej autorów.
Cookies wykorzystywane są przez serwis w celach:
• pozyskania anonimowych danych o sposobach w jaki użytkownicy serwisu z niego korzystają,
• statystycznym, aby np. określać liczbę odwiedzających,
• ułatwiającym użytkownikowi korzystanie z serwisu,
• wyświetlania i dopasowania treści reklamowych oraz ewentualnie remarketingowych,

2. Dane statystyczne Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, Google Adwords,
Strona korzysta również z usług Google Tag Manager, Google Adwords, Google Search Console oraz Google Analytics, które za pomocą umieszczonych w witrynie Tagów i kodów śledzenia zbierają informacje statystyczne o ruchu użytkownika na stronie. Dane te wykorzystywane są w celach statystycznych, aby na ich podstawie ulepszać działanie serwisu.
3. Piksel Facebook – w celu prowadzenia działań marketingowych i re-marketingowych (reklamy) na portalu społecznościowym Facebook.
4. Logi serwera – podczas wejścia użytkownika na stronę internetową, serwer każdorazowo zapisuje w tzw. logach informację o odwiedzinach m.in. adres IP, datę odwiedzin i rodzaj przeglądarki internetowej. Dane te nie służą administratorowi strony identyfikacji użytkowników.

2. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest Administrator wskazany na początku niniejszego dokumentu.
Administrator może w zależności od celów gromadzić dane takie jak:
• imię i nazwisko,
• nazwa, adres i profil firmy,
• adres kontaktowy poczty e-mail oraz adres strony www użytkownika,
• numer telefonu,
• adres IP,
• adres do korespondencji

1. Poprzez wykorzystanie odpowiednich formularzy zapytań, systemu komentarzy i innych zastosowanych technologii (np. koszyk zakupowy, ) użytkownik może dobrowolnie przekazać Administratorowi strony swoje dane osobowe. Dane te choć podawane dobrowolnie, są jednak niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia i realizacji celów których dotyczą tj. zamówienia, usługi lub obsłużenia zapytania ofertowego.
Przekazane dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na potrzeby realizacji danej usługi, zamówienia lub obsługi złożonego zapytania, wyceny usługi itp.
2. Podane Dane osobowe zbierane i przechowywane są z odpowiednią starannością i poufnością oraz chronione przed osobami nieupoważnionymi.
3. Użytkownikowi przysługuje prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, ich zmiany, ograniczenia przetwarzania i usunięcia,
• przenoszenia danych osobowych
• zaprzestania przetwarzania danych osobowych oraz cofnięcia wyrażonej zgody
• wniesienia skargi do odpowiednich organów w ramach przetwarzania danych osobowych
4. Gromadzone dane będą przechowywane jedynie tyle na ile jest to niezbędne do zrealizowania danych celów np. obsługa zapytania ofertowego, wycena itp. oraz dozwolone bądź wymagane przez prawo (np. archiwizowanie dokumentów księgowych).
5. Administrator danych osobowych nie udostępnia ich osobom i firmom trzecim za wyjątkiem sytuacji powierzenia danych tj.
– umieszczenia danych na serwerze w celu rozpoczęcia, przeprowadzenia i finalizacji transakcji bądź zapytania ofertowego poprzez przesłanie zamówienia, formularza kontaktowego, wiadomości e-mail, itp.
– umieszczenia danych na serwerze dostawcy oprogramowania służącego do wystawienia faktury dokumentującej zakup usługi lub towaru.
– udostępnienie danych zawartych na dokumentach sprzedażowych (tj. faktury, paragony) Kancelarii Podatkowej w celu ich prawidłowego zaksięgowania w dokumentach księgowych Administratora.